Vrijwilligerswerk in Ghana - Reisverslagen van Niene van Roij - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Ghana - Reisverslagen van Niene van Roij - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Ghana

Hallo allemaal,
Ik ga voor 8 weken vrijwilligerswerk doen in Ghana, Afrika. Hier ga ik werken in een ziekenhuis! In het West Hospital Tamale ziekenhuis. Dit is gelegen in Tamale.
In deze weken woon ik in een vrijwilligershuis met een aantal andere, super spannend!

Dit heb ik via de organisatie Activity International geboekt.

Via deze site kunnen jullie mijn verhalen lezen. Ik houd jullie graag op de hoogte van wat ik allemaal zie in Ghana en wat ik hier allemaal beleef!

Ook kunnen jullie mij volgen via Activity International.
snapchat: activityint
instagram: activityinternational
Hier zal ik een aantal keer op voorbij komen en heb ik Take-overs van deze accounts.

Groetjes Niene van Roij

26 Augustus 2017

Het avontuur is voorbij...

18 Augustus 2017

30 Juli 2017

Mole National Park
Niene

Ik ga 8 weken vrijwilligerswerk doen in Ghana, Afrika. Hier ga ik werken in een ziekenhuis, het West Hospital Tamale, in Tamale. Ik woon deze 8 weken in een vrijwilligershuis, met een aantal andere. Dit heb ik via de organisatie Activity International geboekt! Via deze blog houd ik jullie graag op de hoogte hoe het met mij gaat en wat ik allemaal beleef.