Vertrek! - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Niene Roij - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Ospel, Nederland van Niene Roij - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Niene

28 Juni 2017 | Nederland, Ospel

Nu gaat het toch echt bijna beginnen... Nog maar een paar uurtjes en ik zit in het vliegtuig naar Ghana.
Morgenvroeg de trein naar Schiphol, samen met Mirne en Sanne. Dan gaat de reis naar Accra beginnen.

De vlucht geboekt, vaccinaties gehad, afscheid genomen en mijn koffers gepakt. Ik ben er klaar voor!

Ik heb er natuurlijk super veel zin in, maar vind het ook wel erg spannend. Ben erg benieuwd naar waar ik allemaal terecht ga komen en wat ik ga zien/beleven, wie ik ga ontmoeten en met welke verhalen ik thuis kom.

Vrijdag, zaterdag en zondag ga ik naar Cape Coast, een erg mooie stad in Ghana aan de zee.
Maandag begint mijn introductie in Tamale, ongeveer 600 km van Accra af! Deze reis zal ook een heel avontuur worden ben ik bang ;)

Ik laat jullie snel weer iets weten vanuit Ghana!!

Groetjes Niene

  • 28 Juni 2017 - 06:10

    Erik En Lynn:

    Een goede reis en heel veel succes Niene! Super goed dat je dit gaat doen!

  • 28 Juni 2017 - 06:55

    Birgit Caboni:

    Veel plezier Niene

  • 28 Juni 2017 - 07:04

    Hannie:

    Super leuk Niene! Ga er van genieten.. heel veel plezier!

  • 28 Juni 2017 - 07:05

    Rita Van Roij:

    Dag Niene....
    We wensen jou een geweldige tijd toe.
    Goede reis en pas goed op jezelf.

  • 28 Juni 2017 - 08:03

    Hilde En Theo:

    Super trots op jou dat je dit gaat doen. We kijken uit naar weer een berichtje.❤️

  • 29 Juni 2017 - 09:07

    Christien:

    Ha Niene, 1e nacht in hotel en met 7 bedden voor jou alleen las ik op de app.
    Begint goed. Hele Fijne tijd in Ghana!!

  • 29 Juni 2017 - 10:34

    Mam:

    Ja , sneeuwwitje het sprookje gaat beginnen

  • 30 Juni 2017 - 18:04

    Ingela:

    Leuk dat je een blog bij houdt. Heel veel plezier en succes, tot in Tamale!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niene

Ik ga 8 weken vrijwilligerswerk doen in Ghana, Afrika. Hier ga ik werken in een ziekenhuis, het West Hospital Tamale, in Tamale. Ik woon deze 8 weken in een vrijwilligershuis, met een aantal andere. Dit heb ik via de organisatie Activity International geboekt! Via deze blog houd ik jullie graag op de hoogte hoe het met mij gaat en wat ik allemaal beleef.

Actief sinds 07 Juni 2017
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 12469

Voorgaande reizen:

28 Juni 2017 - 26 Augustus 2017

Vrijwilligerswerk in Ghana

Landen bezocht: